filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
I usually take Grayhound but I had to get to NJ quick for a funeral. I paid 180.00 for round trip tickets for me and my son so everything was ok coming but going back I got there they sold my two seats to other people then when I asked them to put me on the next bus...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Nov 26.
1.5
#1407964
Reply to reviews
Show

Gotobus - LionVA Bus

A horrible bus company. The bus ride from VA to NY smelled awful the whole ride. The customer service at the front desk and on the phone is rude and won't acknowledge the fact they made a mistake. They wont even listen to the customer and try find a common ground. They say "not our fault that's all"
Company wrote 0 private or public responses to the review from Nov 24.
1.0
Details
Additional Fees
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Level of Comfort
Number of Destinations
Price Affordability
Product or Service Quality
Quality of Food
Staff
Value for money
Website
#1407200
Reply to reviews
When you paid $40 tickets and later on changes to $50, they not only charges you the price difference but also processing fees, which is fine. However, when you paid $50 for the tickets, later changes to $40, they charges you processing fees again,and keep your over...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Nov 19.
1.0
I didn't like
  • Unfair business practice
  • No refund overcharged price for reschedule bus
#1403910
Reply to reviews
Show

Gotobus - Un incubo!

Il bus era sporco, con sedili rotti e con scarsa areazione. Tratta Wilmington/New York da paura. Mia figlia di 12 anni è rimasta sotto shock. Per il ritorno abbiamo prenotato altra compagna perdendo soldi Dead Dead Facepalm
Company wrote 0 private or public responses to the review from Nov 05.
1.2
Details
Additional Fees
Customer service
Discounts and Special Offers
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Level of Comfort
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
#1394588
Reply to reviews
Show

Gotobus - Everything worked out great

Thank you for all your help.
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 16.
#1382953
Reply to reviews
Show

Gotobus - Ticket Issues

Purchased a ticket and said i need to verify
Customer made 5 calls to the company using contacts on our site.
Company wrote 0 private or public responses to the review from Oct 16.
#1382921
Reply to reviews
Show

Gotobus - Ticket confirmation

Made purchase online need tickets confirmation
Customer made 2 calls to the company using contacts on our site.
Company wrote 0 private or public responses to the review from Oct 10.
#1378150
Reply to reviews
El dia domingo 24 a las 9:15 de la noche me presente con mi hija mi nieta de 2 años y un bebe de 4 meses para comprar boletos para regresar a Raleigh n.c y la señorita me dijo que ya no habian yo le pedi que viera bien ya que yo necesitaba regresar a Raleigh y me dijo...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Sep 25.
#1365541
Reply to reviews
Bus broke down on 9/9/18 in Raleigh NC was sitting on the side of a busy highway with several other passengers with no help u.ntil a officer came an help us of getting off the highway the driver didn't act like he was concern I had to pay another $40 dollars to get...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Sep 22.
1.2
#1362887
Reply to reviews

Contact Gotobus

Mailing Address:
GoToBus
19 Broadway
Arlington, Massachusetts 02474
United States
Phone:
(617) 354-2101
More
Show

Gotobus - Missing luggage

My daughter left her luggage on the bus so I reached out to you guys to find out how to retrieve her luggage when in the process she got her luggage back but thank you anyway for reaching out
Company wrote 0 public responses to the review from Sep 21.
#1361768
Reply to reviews